15.18, I'd do the stars with you anytime.


Igår kom den första snön. Och det kändes otroligt mysigt. Jag längtar till julen sketmycket nu. Det ska bli väldigt mysigt, även fast man är pank. Det ända jag önskar mig till jul är att jag kommer till mamma och Ivan.
Men helgen har varit superduper. Igår var det fest och jag var full av kärlek och öl. Underbart.
Jag vaknade upp hos söta Fredrica pigg och glad.
Efter frukost och lite städning drog jag mig hemåt och det var jätte skönt ute. Precis lagom och det var pytte lite snö vid varje hörna.
Jag ska avsluta mitt projekt idag och det går inge vidare. Min inspiration är inte så hög. Och det måste bli färdigt idag.
SATAN SKATAN PÅ DEN JÄKLA GATAN.

pusshej.






Te extraño.


Kommentarer
Postat av: Greta

DU ÄR JU BARA FÖR SÖT

2008-11-23 @ 18:26:07
URL: http://dombisara.blogspot.com
Postat av: Nina

väldigt fin bild längst upp! gräääjt!

2008-11-23 @ 20:10:41
Postat av: svar

tack ninis!

2008-11-24 @ 00:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0