15.43, oh sweethearts.

Igårdagen började med körlektion följandes med min efterlängtade trummlektion och avslutades med en mattelektion.
Jag drar mig hemåt, fixar lite käk och glor på Sex & the city. Strax efteråt ringer Sofia & Lisa och bjuder hem mig på latté och nybakta bullar, och det tackar man absolut inte nej till!
Där var satt vi och åt bullar lyssnandes på Disney musik.
Sen träffade vi Isabella och vi drog oss upp till mig för att pudra näsan lite lagom innan partyt.
Väl på badhusberget så var det alldeles tyst. Vi tittade frågandes på varandra och försökte höra musik, men inget.
Vi ringer och frågar vart partyt är. Då har det blivit inställt.
Nej, tänkte vi. Men vi drog oss till Johanna där Karin också befann sig och de bjöd på té.
Mysigt värre, tänkte vi då. Men vi ville twista, så vi fixa till oss lite musik och så småningom kom det lite folk, så det blev lite fest iaf!
Jädrans kul var det. Att vara full på lycka, glädje och kärlek är något underbart!
Vid 2 tiden låg vi i min goa bäddsoffa tittandes på Moulin Rouge, men vi somnade kort efter filmen startat.

Så imorse vaknar man av att Sofia står i köket och bakar scones. Bättre sätt att vakna upp på får man ta å leta efter!
Så vi käka frukost och lyssnade på musik.
Efter de gått började jag städa. Så nu är det cleant här hemma! Jag har golv igen, i mitt rum & garderob,
hallelujah.
Nu ska jag börja mitt projekt.

Thanks for yesterday, loves.


Yeah, shake it up baby now,
Twist and shout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0