22.19, be good or be gone.

Dagen började med en drei timmars lång bildlektion och den följde med en timmes lunch och en timmes samhällskunskap. Klockan 13 var jag hemma och drack nyponsoppa. Sen kom Ida och vi började städa med Bruce Springsteen i öronen. Vi började också med julpynt. Myspys, myspys.
Ikväll var vi och boxades, kändes väldigt bra att kicka lite butts.
Jag längtar till fredagen. då blire parteeey.
Har fyndat lite på myspace också.
www.myspace.com/crystalcastles
www.myspace.com/fionnregan

Längtar till Skins nästa sesong.
Jag vill SÅ gärna se Twilight.

Men nu ska jag och Ida glo på Mamma Mia.




Kommentarer
Postat av: Elle

Twilight var fin, fina vinklar, fint foto. Pubilken bestod dock enbart av små fjortisar som hölll på att dö av fniss och "iiiiiih" så fort Edward Cullen visades på duken! xD

2008-11-26 @ 15:20:15
Postat av: svar

åhåh. den ser så fin ut.

gah, typiskt fjortisar, gah.

2008-11-26 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0