01.19, soul sacrifice.

Ida och jag har precis sett på The Pianist.
Den var hemsk. Hemskt bra, men hemsk. När han spelade för den där soldaten närmare slutet, jag lovar, jag hade tårar i ögonen.

Jag kan inte heller sova länge på morgonen. Imorse vaknade jag 8ish. Men jag låg och somnade om och vaknade hela tiden till klockan 11ish. Ida och jag fixade frukost, sen slöade vi lite lagom. Jag har lyssnat på lite gammalt och nytt på myspace.
www.myspace.com/themusicofjacobgolden
www.myspace.com/owlandpenny
www.myspace.com/thisisfirstaidkit

Check it out!

Ida och jag har också bakat muffins idag. Choklad muffins. De blev lite brända, men ändå goda.
Efter det kom Rickard och hämtade oss och vi for upp till mormor. Där satt vi och pratade tills Veronica och Ingegerd också kom. Vi tittade på Otäcka odjur, som gick på 3an. Det var tusen år sedan sist.
Vid 9 tiden var man hemma, och jag fick lite pratat med min navi blue. Och han saknar mig. Och han vill träffa mig, nu. Och det krossar mitt hjärta att vi inte kan ses förens om cirkus 2 månader. Det är inte så långt kvar, men det känns ändå så långt bort.
Jag hatar det här,
åh.

Jag ska somna till Pride and Prejudice nu,
eller till min bok. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu.


Storasyster <3 Lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0