23.34, my navi blue.


Beatles gör mitt tak snyggt. MGMT gör min vägg snygg.

Jag blir så arg. Msn funkar inte och jag exploderar snart av längtan att få prata med Ivan. Det var länge sedan nu. 3 jäkla dagar.
Annars så har dagen varit urtrist. Och jag somnade på engelskan när vi gjorde en läsföreståelse. Bra Moa, bra.
Efter det så slutade man så jag rusade hem å mumsa i mig lite varmakoppen med digestive. Sen rusade jag upp till sjukhuset for my appointment.
Efter det rusade jag hem igen och började städa. And guess what - jag har ett golv!
Och inte bara städade jag rummet inte, också städade jag min garderob! Och gissa igen, där finns det också golv!
Också har jag pimpat mitt tak och vägg. Det var det jag snackade om, när jag hade en idé. Det ni, det var inte så pjåkigt va!
Resten av kvällen har bestått av slöeri och té. Fyndat lite nytt på Myspace.
www.myspace.com/julietpiper
Jag fick rysningar i hela kroppen.
Imorgon är det fredag och sen lov. Jag får nog reda på vad jag fick på min spanska tenta imorgon, ih. Och jag ska spela trummor imorgon, ih.
Jag ska nog fira början på lovet med kaffe på Kungsgatan eller så. Med sällskap av min fina bok.

Nu ska jag sussa till min sovmix,
Nightys.

Kommentarer
Postat av: L I S E

Svar: tacktack! :)

trevlig helg!



2008-10-24 @ 06:53:29
URL: http://liseesters.blogg.se/
Postat av: Maria

Härlig blogg och svinsnygga väggar!

2008-11-07 @ 23:44:14
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0