23.52, the drought.

Jag är just nu på avsnitt 11 av första sesongen av Sex & the city. Jag fick låna boxen av adorable Veronica. Så här har man suttit hela kvällen. Småkäkat lite polly och marabou, druckit 2 koppar med , och funderar på en tredje.
Och vet ni vad jag har märkt? Det är kolsvart redan vid klockan 6. Och jag tycker det är mysigt. Tända ljus har varit lite överallt här hemma idag, och jag har suttit i soffan med mitt skissblock och skissat lite lagom mycket. Jag har saknat det.
Och sittandes här tittandes på Sex & the city får mig å längta ännu mer till Stockholm med Ida. Vi ska gå runt där, med en varsin latté letandes och våldgästandes varendaste liten affär som verkar intressant. Det kommer att bli hur kul som helst.
Och sen har vi ju Keane, yeah!

Imorgon så ska Ida och jag till Blåstället och sen fika på Kungsgatan.
And that's what I call cozy.
Nu ska jag sätta på vatten och fortsätta glo tills ögonen rullar ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0