Norrköping


Solglassisar från Arvikafestivalen 08, kofta från H&M herr, halsduk från Monkilinne från Myrorna i Gbg, väska från Lindex leggings från wherever you want it to be.



Onsdag, 08:54.
Jag har vart vaken i cirkus en timma. Låg i sängen och degade och njöt av solskenet som blänade så fint. Kollade lite i Sofis Mode, och nu har jag blivit lite kär i ett par stickade tajts från Monki. Great!
Men nu ska vi inte klaga på fattigdomen, även om det behövs..
I måndags så vaknade jag vid 08:00 då med. Jag tog en dusch, åt lite frukost och sen satte jag mig å pluggade i ett antal timmar. Vid 16.30 drog jag mig ut i staden och visiterade första affären här i Norrpan - Vaxkupan.
Där köpte jag 10 vykort & en MGMT LP skiva. Jag kunde verkligen inte låta bli. Anything for my wonderwall.
Sen kom Emma och mötte mig och vi besökte också apoteket pga mitt öga. Fick nå saltvatten mojs. Hoppas det blir bra nu.
På kvällen såg vi på Heartbreak Hotel, den var rätt bra ändå. Också innan vi slockna såg vi på 2/1 men. Asså, hur kul är inte det på en skala?!

Igårdagen var prima. Vaknade runt 08:00 då med, antar att jag inte kan sova längre än så. Tog en dusch, käka frukost och satte igång med plugget. Runt 14:00 drog jag ut på äventyr.

Där gick jag runt med min Canon & min laktosfria latté med Dire Straits i öronen. Försökte hitta Myrorna, men det gick inge vidare.

Klockan 16:00 träffade jag min kära kusin Camilla med hennes små sockertoppar & man. Tyra, Märit och Uffe. Presenterades också för deras igelkottar. Hur söta och tagiga som helst!

Jag fick en massa kläder och adidas väska från Camilla som hon inte ville ha kvar, tack så <3ligt. Sen så drog vi oss till Myrorna. Fyndade en stickad, jätte mysig tröja & en väldigt gammal kamera. 75 spänn!

Senare sa vi So long, och jag träffade Emma och vi stack ut på grekisk restaurang. Det blev Desparate Housewifes innan sussning.

Och idag ska jag till Katrineholm och hämta min efterlängtade gitarr! Och efter det blir det Vingåker.


Laters!


Kommentarer
Postat av: Emily

hehe, tack så mycket:)

2008-10-08 @ 15:17:15
URL: http://kaerlsson.webblogg.se/
Postat av: Nina

Hejhej hemskt mkt hej. Är du i Norrköping den 1 Nov? ;););););)

2008-10-08 @ 16:54:41
Postat av: svar

emily: varse! :)

nina: nein då är jag i sthlm redo för att se på keane :) hurså? :*

2008-10-09 @ 09:33:25
Postat av: :)

nice

2008-10-10 @ 15:55:57
URL: http://seeitfeelit.blog.com/
Postat av: svar

tickitackis, stranger.

2008-10-10 @ 17:17:36
Postat av: Nina

ne, men jag hade för mig att du sagt de till mig.

Men aja synd :C jag är nämligen i norrköping då!

2008-10-10 @ 18:54:11
Postat av: svar

åhå.. synd att inte man också är där då :/

2008-10-10 @ 20:11:29
Postat av: Anna

Snygg outfit!

2008-10-23 @ 20:01:59
URL: http://mystajl.se
Postat av: svar

tackar :)!

2008-10-23 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0