Norrköping


While my guitar gently weeps.

12:08, torsdag.
Det bästa med igårdagen och idag är nog gitarren, utan tvekan. Även fast den är trasig, så blir jag ändå glad över att se den. Ann-Marie, har jag bestämt att den ska heta.
Ja, Ann-Marie.
Så jag tog tåget till Katrineholm igår. Jag träffade Åse och vi fikade och hade trevligt. Sen körde hon mig till Vingåker, där vi var på den dära stora klädaffären, Outlet eller vad den nu heter. Åse gjorde mig sällskap där tills Emma, Lisa & Heidi kom. Jag fick en jättefin värmeljus slinga av Åse. Den ska jag ha bredvid Bob & Audrey.
Sen åkte Åse, men innan dess fick jag min gitarr. Min Ann-Marie.
Hittade ingenting på Outlet, och jag hade inte råd att hitta något heller så.
Men jag fick en allergi testat mascara & något silver shampoo (som är bra för blondies) från Emma. Väldigt snällt.
Vi köpte morötter, gurka, Holiday & Tortilla dipp och gräddfil. Och med det gjorde vi dipp. Så fixa vi lite falafel och bulgur ris. Äckligt gott var det. Jag känner bara hur magen fortfarande putar ut. I look pregnantoe, höhö.
Min förkylning känns bättre, mina ögon också för den delen, de är bara lite irriterande.
Jag har inte pratat med my love på över en vecka och jag blir galen.
Och nu ska jag slänga mig i soffan å plugga, vilket inte gör saken bättre.

I just wanna punch faces.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0