Söndag

Hallå ja!
Nu är klockan 20.31 och jag ser Johan Glans på tv skärmen. Han är allt go, den där Glans.
Jag sov exakt 5 timmar inatt. Jag vaknade av att den älskade höst solen sken så vackert. Lillan var redan uppe, och vi bestämde oss för att baka scones & soppa å sen käka upp det på balkongen.
Scones och hallonsylt, mina damer och herrar. Geeeeezus.
Senare åkte syster, fader och moi till mormor, och där befann sig det fina besöket. Min kusse Emelie med sin söta familj Jon och Greta, :)
Geeezus igen, sikken söt kicka asså! Man kan bara inte sluta glo.
Efter några timmar så for dom vidare, men det var jätte kul å se dom igen. Och man kommer se dom om 2 veckor igen. I Stockholm. Och då är det Keane.
WO freaking HO!
Annars så har jag bara suttit här å njutit. Fast kan nog inte boxas på tisdag, pga äckel förkylning och ögon inflamation. Ida verkar också bli lite sån, trist.
Men jag vill.
Varje gång jag ser mig själv i spegeln så tänker jag, urk.
Jag vill ändra på det. Jag vill kunna se mig själv i spegeln och sen kunna le.

Imorgon är det skola igen vilket känns både bra och dåligt.

Men det är väl bara att bita ihop!


Sockersöta Greta och jag.

Kommentarer
Postat av: saom

Vilken fin tröja!

2008-10-13 @ 16:58:57
URL: http://saom.blogspot.com/
Postat av: svar

tackar! köpt på second hand av min syster :)

2008-10-13 @ 18:28:38
Postat av: Sara

asså, greta, fyfan va gulligt. jag dör <3

2008-10-13 @ 21:09:42
URL: http://www.dombisara.blogspot.com
Postat av: svar

jag vet! iih <3

2008-10-13 @ 23:41:23
Postat av: Nina

Åh, va söta.

Jag gillar ditt hår Moa, så freaking nice! puss

2008-10-14 @ 16:59:07
Postat av: svar

:)

åw tack sötis! puss!

2008-10-14 @ 20:23:50
Postat av: Emily

Vilken mysig/snygg tröja! Känner att det är dags för mig att införskaffa mig en stickad tröja snart också:)

2008-10-18 @ 21:12:01
URL: http://kaerlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0