The Kooks


my 2nd tat.


Den här dagen har känt som en evighet. Jag trodde att skolan aldrig skulle ta slut.
Jag har träningsvärk och är otroligt trött.
Träningsvärken berorpå boxningen som äntligen började igår. Det var härligt att boxas med nissan igen!
Efter boxningen så gick jag och Ida och hyrde film, Ensemble c'est tout & La vie en Rose.
Och jag kan säga att jag är kär i Audrey Tautou. Hur kan man bara inte vara det?!

Nu sitter jag och glor på That 70's show. Och jag måste bara äga sesongerna. Jag vill sitta och garva och skrika "HELLO WISCONSIN!" hela dagarna. Hur härligt vore inte det på en skala?

Jaoao, Laters!

Kommentarer
Postat av: DIn stil

Hej!

Glöm inte att göra ett inlägg och puffa för din stil för att vara med i tävlingen och för att få många röster.

2008-09-11 @ 00:30:24
URL: http://dinstil.feber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0