Veckans


Väska från Lindex.



Det har vart en bra vecka. Mysig och allmänt bra.
Boxning, bra filmer, fint umgänge.

I fredags så hade jag min första trummlektion som var så jäkla kul! Jag svävade på moln. Också på kvällen var det fest, jag var spiknykter och hade hur kul som helst! Fia flickan sov över och morgonen därpå blev det Torp med systeryster, Veronica und Max. Fyndade en väska & ett linne.

Väl hemma igen så kom Sofia och vi såg på film, Ensemble c'est tout, igen. Som sagt så hjärtar jag Audrey Tautou.
På lördag kväll bäddade jag bäddsoffan och låg där å såg på en gammal Beck film. De gamla är så mycket bättre än de nya.
Och du anar bara inte hur mycket jag saknar dig.
Söndag vaknade jag 9ish och glodde tills klockan 12. Sen satte jag fart att plocka lite här hemma, sen träffade jag Sofia & Chester, vi var ute på promenix. Jag fick fotat lite. Sen köpte vi lite gotti glass & satte oss på balkongen och lyssnade på gotti musik.

Nu lite av veckans..

bästa - trummor, boxning & té.
köp - väskan från lindex.
nyhet - keane 1 november med världsbästa syster!
mat - sallad, mums!
film - Ensemble c'est tout.
knarkspark - Wolfmother, Mgmt, The Beatles
klädesplagg - stickat, älskar stickat!
babe - Ian Curtis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0