Veckans

Ännu en vecka avklarad. Tiden går rätt fort ändå.
Idag har det varit slappt & skönt. Vaknade strax innan 11, satte på tv:n å sen käka havregrynsgröt till Gilmore girls. Jag avskydde den serien förut, de bara pratade, pratade & pratade. Men nu tycker jag att den är riktigt bra. Den har ju humor!
Sen så experimenterade jag lite med kläder.. Kulkul. Städade mitt rum också, det ni! Det ser riktigt bra ut. Fast jag vill få upp min spegel & Beatles postern också.
Men jag fick upp bilden på mig å mamma idag iaf. & mitt schema.
Senare på eftermiddagen så stack jag å min kära syster ut på en fotopromenad. Det var myspys. Jag längtar så efter den 1 november, det kommer vara så HIMLANS JÄKLA BRA! Love you sis.
Efter det så stack jag till världens bästa mormor och vi snacka lite skit å sen glodde vi på Mord i sinnet. Jag älskar, älskar den serien! Den är helt sjuk. Och jag älskar min mormor. Hon är bäst, ingen protest!

Nu sitter jag här. Igen. Inspererad som fan, och inte trött alls. Vilket jag borde & måste om jag ska orka med morgon dagen. Ska åka skridskor för andra gången i hela mitt liv. Spännande!
Men ja, innan sussningen får ni höra lite av veckans...

bästa - trummor, kamera, vädret & syskon.
sämsta - godis. vad ska det vara bra för?!
film - Bullet in a bible - det är inget fel på Green day!
mat - wook. mumma.
knarkspark - wolfmother, the who, oasis, armand mirpour...
myspace fynd - officer owl.
köp - adidas mjukisar.
klädesplagg - mina cheap monday jeans.
babe - josh hubbard.

Eftersom klockan är efter 12 på natten så vill jag passa på att gratta min mamma på födelsedagen.
Jag saknar & älskar dig djävulskt mycket.
Grattis <3.


Andersdöttrar.

Kommentarer
Postat av: Sara

SPANIEN KOMSIKOMSI TILL NYÅR.

kladdkaka <3

2008-09-22 @ 23:02:09
URL: http://www.dombisara.blogspot.com
Postat av: svar

JAA,

miss you like hell misses it fire.

<3

2008-09-23 @ 11:46:40
Postat av: dinstil

Hej!

Glöm inte att göra ett inlägg och puffa för din stil för att vara med i tävlingen och för att få många röster.

2008-09-24 @ 08:26:29
URL: http://dinstil.feber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0