Veckans



Welcome in to my world.

En till vecka har gått, men det känns som fler. Man hinner inte med tiden ändå.
Men den här veckan har varit rätt bra, lite tragisk, men ändå bra.
Pappa for in på sjukhus för att vi trodde att allt skulle upprepas, vilket tack och lov det inte gjorde. Jag älskar dig pappa.
Jag sjukanmälde mig på torsdagen och städade hela lägenheten. Det var skönt, att få något gjort.
På fredag eftermiddag tog jag ledigt, så jag och Ida hämtade pappa från sjukhuset för helgen.
Senare på kvällen drog jag mig till Sofia, och där somnade jag också.
Morgonen därpå hade syskon från Norrköping och Örebro kommit på besök hemma. Det var myskul. De stannade till kvällen, sen drog de sig hemåt igen.
Grattis Jompa & Therese, ni kommer bli underbara föräldrar!
Och på kvällen drog jag mig till Sofia, och vi såg på Kill Bill vol.2 och Control. I can't get enough of good movies and good company, <3.
Vi gotta i oss glass, té och kex. GÖTTA.
Och idag har jag fått lite ordning å reda på mitt rum.
Mega nöjd. Nu är det bara en ny stol & spegel å några posters som fattas. Och kanske några hyllor till. Vi får se.

Här är lite av veckans..

bästa - musik & fint sällskap.
nyhet - jag ska bli faster!
klädesplagg - mina cheap monday jeans. Love'em.
film -  Pulp fiction.
knarkspark - Armand Mirpour, Paolo Nutini, Bright Eyes & Joy Division.
mat - Qourn gryta.
babe - Clive Owen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0