01.13, I love you all.

Nu har det hänt grejer här ska ni veta.
Det finaste hände idag.
Jag blev bjuden hem till Fredrica för filmmys, men det visade sig att vara en liten sen överraskningsfest för mig.
Där satt alla mina nära och kära och i mitten ett stort, stort paket med ett ännu större innehåll -
Peace & Love biljett.
Jag ska till Peace & Love.
Vi ska till Peace & Love.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är så himla hysteriskt.
Ni är så himla bra på alla sätt som finns,
och jag är så glad så glad så glad att jag har er.
Ni är bäst
och jag älskar er.
Tack, tack, tack och tack!


Också har jag startat en ny blogg. Jag kommer vara på båda till en början, tills jag bestämmer mig till vilken jag ska behålla.
Ta gärna en titt.
Nightys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0