00.01, un beso.

För en timme eller två sedan, medans jag satt och lyssnade på Jens Lekman såg jag en geting bredvid mig som låg inför döden. 
Min första tanke var om getingar levde på vintern. Min andra tanke var, vem hade den stuckit.
I took a piece of paper and let it out, because no one deserves to die in a trashcan.

Annars så har jag spenderat dagen med Karoline och Tamara. Vi var på kafé och drack kaffe.
Jag har också satt klorna i mitt fotoprojekt och surfat på myspace. Söta bandet Vidar har gjort en jättefin cover på låten Better than this med Keane. Really lovely.

Imorgon ska jag fika med Pablo.
Imorgon ska jag pussa på Karoline.
På tisdag ska jag och mamma ha en egen dag och jag får klänningen från Zara av världens bästa mormor i en försenad födelsedagspresent.

Och om 2 timmar är min lillbrutt här i Spania igen.

Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Ida

klänningar, klänningar!

Moa, när du kommer hem (som är snart! yaay!) så ska jag tvinga dig att se på 90210! Jag har alla avsnitt på datorn ;) snygga människor, snygga kläder, bra musik...you know the drill!

hälsa mami tusen gånger att hon är världsbäst

2009-01-12 @ 11:30:29
URL: http://idasusan.blogspot.com/
Postat av: emmapemma

Hoppas du har det bra i spanien moaboa! :*

2009-01-12 @ 19:36:50
URL: http://emmakihlberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Moa... (A)(A)(A)(A) om du känner att du råkar vara jätterik för ögonblicket, så får du gärna köpa dom där skorna på zara till mig så får du tillbaka pengarna när du kommer till sweden (A)(A)(A) storlek 38.. sådär om du råkar ha massor med pengar asså.. :P

2009-01-12 @ 21:29:45
URL: http://musiksara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0