12.50, tu no sabes lo mucho que te echo de menos.

Idag har jag fått öronakupunktur. Så nu har jag en massa små nålar i öronen som jag tappar så småningom.
Också har jag fått någon jävla allergisk reaktion mot mascaran jag använt så jag är röd och öm runt ögonen. Inte det vackraste kanske, men det känns mycket bättre nu än vad det gjorde igårkväll och imorse.
Jag träffade lilla Vanessa igår och det var jätte mysigt. Vi gick runt i Alfaz och glodde lite. Vi träffade på några av hennes kompisar och de trodde jag var modell. De trodde det för att jag klädde mig konstigt.
Sånt är ju alltid roligt att höra!

Snart ska jag och mamma åka in till La Marina så ska jag köpa den fina klänningen från Zara.
På tal om klänningar så har jag på mig en idag. Så idag är jag lite Elizabeth Bennet.
Me likey.

Och imorgon åker jag till Sveriget igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0