21.24, bring it on 09!

Början på det nya året började fint.
 Festen i Borås blev lyckad, och när man vaknade upp imorse med sönderkrampade ben och huset var mer eller mindre upp och ner vänt. Och inte mådde jag bättre av bakfyllan. men men,
always look on the bright side of life!
Vilket för min del är att imorgon eller rättare sagt om bara några timmar fyller jag 18. Det ska firas med mina nära och kära.
Sen på söndag drar jag och mormor till Spanien, och där kommer jag att träffa min mamma, min sara, mina spanska pinglor and maybe my navi blue.
Den 27 januari kommer min nästa tatuering och den 22 agusti blir det Coldplay!
Också planeras Peace & Love.
Yeah!


Robert Pattinson hittad i Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0